La parròquia a la Revista Alella: núm. 386 octubre 2023

A Alella, com a molts altres pobles del país, l’estiu és sinònim de festa major. El proppassat 1 d’agost a la Parròquia vam celebrar amb gran devoció la festivitat del nostre Patró, Sant Feliu, amb una missa solemne presidida per Mn. Yago Gallo, arxipreste de la Cisa i rector de St. Pere del Masnou i concelebrada per Mn. Guillem Brossa (qui fou rector de la nostra parròquia), Mn. Esteve Espín (rector de Sant Martí de Teià) i Mn. Josep Fàbregas (rector de la parròquia). La missa va comptar amb l’acompanyament de la Coral Joia d’Alella i l’assistència de les autoritats municipals.

Mentre a Alella se celebrava la Festa Major, alguns joves de la parròquia viatjaven a Lisboa, juntament amb més de 1.500 joves de tota la diòcesi de Barcelona per participar de les Jornades Mundials de la Joventut (JMJ), que van aplegar a la capital portuguesa més d’un milió i mig de peregrins el cap de setmana del 5 i 6 d’agost per seguir la vigília d’adoració eucarística i la missa d’enviament presidida pel Papa Francesc.

Aquest estiu, però la parròquia també ha estat d’enhorabona perquè estrenant un nou web renovat, on podeu trobar tota la informació actualitzada sobre la parròquia així com un apartat de l’Arxiu Parroquial amb la història del temple. Us convidem a visitar-la a esglesiadalella.com.

A través d’aquest nou web durant el mes de setembre han tingut lloc les inscripcions al nou curs de catequesi que tot just s’acaba d’encetar. Les sessions són diumenge al matí amb grup d’infants, joves i adults que preparen la primera comunió, confirmació o senzillament es troben per aprofundir els seus coneixements i fer créixer la seva fe. El primer diumenge de cada mes se celebra una missa familiar amb la participació de nens, nenes, joves i famílies. Si alguna família desitja apuntar als seus fills preguem que contacti a través del mail catequistesalella@gmail.com.

Moviment parroquial de gener a juny 2023:

Batejos: Sofia Corrieri, Gabriela Gimeno Campmajó, Joana Gimeno Campmajó, Gala Sarmiento Barea, Bruno Calero Jofresa, Miguel Ángel Águila Kicchicova.

Casaments: Northon Leal Coimbrao amb Nathalie Schermab, Eduardo Vélez Segovia amb Lourdes Salazar Huyana.

Defuncions: Ramon Parera Sabaté, Nicolás Fogo Amante, Honorio Carrasco Gil, Jacint Roqueta Mas, Josep Maria Casals Casals, Anna Maria Gallamí Segur, Joaquín Maria Fernández Abad, Joan Font Elvira, Josep Valls Sáez, Maria Teresa Miarnau Arenas, Maria Rosa Fontcoberta García, Martí Saurí Gorgollón.

Missa de Festa Major. Foto: Quico Lluch

Text publicat originalment a la Revista Alella (revistaalella.cat).

Publicada

,